U srijedu 16. studenog 2022. godine u Centru održivog razvoja ugostili smo uglednog stručnjaka iz područja sportskog marketinga i digitalizacije dr.sc. Miloša B. Trkulju, koji je održao gostujuće predavanje studentima Menadžmenta turizma i sporta s temom "Digitalne perspektive marketinga u sportu početkom 21. stoljeća". Zajedno s njim, predavanje je održao i Dragan Ninić s temom "Društvene mreže kao digitalna vrata u suvremeno društvo".
Dr.sc. Miloš B. Trkulja je nakon dugogodišnje karijere u sportu i sportskom marketingu, bio direktor za javni sektor u Microsoftu Srbija, a danas je savjetnik za strateški razvoj najveće privatne IT tvrtke u BIH - LANACO Informacione tehnologije iz Banja Luke. U dosadašnjem radu objavio je tri knjige i velik broj znanstvenih radova koji pobliže
objašnjavaju kompleksan odnos između marketinga, digitalizacije i globalizacije. Za dosadašnji rad i postignute uspjehe dobio je više domaćih i međunarodnih priznanja i nagrada. Dragan Ninić je član uprave i menadžer sektora za razvoj poslovanja u IT tvrtki LANACO. Diplomirao je 2008. godine na britanskom fakultetu City University London, smjer Informacijski sustavi.
Osim predavanja, održana je i promocija knjige "Marketing sportskih događaja: Olimpijske igre 4.0 - Revolution", koju je dr. Trkulja izdao ove godine. Knjiga je inovativna i informativna, a sadrži velik broj značajnih stvari o sportskom marketingu na jednom mjestu, kao što je potencijal digitalnih tehnologija općenito i u kontekstu alata koji čine marketing sportskog događaja. Knjiga će sigurno dati veliki doprinos u akademskoj zajednici obzirom da je riječ o vrlo važnom dijelu za olimpijski sport.
Knjiga je dostupna u knjižnici za sve studente i nastavnike Veleučilišta.