��
Datum: 03.11.2025.
⏰
Vrijeme: 18:00 sati
��
Lokacija: Centar održivog razvoja, Bana Josipa Jelačića 22F, Čakovec
U suvremenom poslovnom okruženju sport i marketing postali su neraskidivo povezani. Uspjeh sportskih organizacija, klubova i pojedinaca danas ovisi o kvalitetnoj komunikaciji, strateškom pozicioniranju i prepoznatljivom brendu.
Upravo zato organiziramo promociju knjige “Marketing u sportu” i panel raspravu s vodećim stručnjacima iz područja marketinga i sporta. Cilj događanja je potaknuti razmjenu znanja i iskustava i ponuditi uvid u aktualne trendove i izazove tržišta.
Sudionici panela
dr. sc. Andrijana Kos Kavran – Međimursko veleučilište u Čakovcu
Mario Vukoja – Hrvatski olimpijski odbor
Iva Kirin – Sofascore
prof. dr. sc. Hrvoje Silovski – Spin
Darija Pavlic – Međunarodna motociklistička federacija (FIM)
O knjizi “Marketing u sportu”
Knjiga “Marketing u sportu” donosi sveobuhvatan pregled strategija, alata i primjera dobre prakse u području marketinga u sportu. Namijenjena je studentima, stručnjacima i svima koji žele bolje razumjeti kako učinkovito upravljati sportskim proizvodima i
uslugama.
Publikacija je rezultat međunarodne suradnje autora iz Hrvatske, Slovenije i Srbije, čime se potvrđuje njezina regionalna relevantnost i sveobuhvatan pristup temi. Kroz usporedbu različitih obrazovnih i sportskih sustava, autori nude aktualan, interdisciplinaran pogled na ulogu marketinga u razvoju sporta.
Ulaz na promociju je besplatan.
Nakon panel rasprave posjetitelji će imati priliku kupiti knjigu “Marketing u sportu” te se u neformalnom druženju povezati s autorima i panelistima.