Međimursko veleučilište u Čakovcu obavještava sve zainteresirane subjekte da je u prodaji publikacija autora dr.sc. Andrijane Kos Kavran, prof. struč. stud., prof.dr.sc. Milijanke Ratković i izv.prof.dr.sc. Mihe Lesjaka: Marketing u sportu.

Područje marketinga u sportu doživjelo je značajne promjene u posljednjem desetljeću, zahvaljujući ubrzanom tehnološkom razvoju, digitalizaciji i globalizaciji sporta. Iako se promijenio način na koji potrošači konzumiraju sportske sadržaje, ono što ostaje nepromijenjeno je središnja uloga marketinga u stvaranju i održavanju vrijednosti za potrošače u sportskom okruženju. Sport nije samo natjecanje i rekreacija, već globalni fenomen, perspektivno tržište i snažni alat utjecaja na društvo. Monografija Marketing u sportu namijenjena je studentima sportskoga menadžmenta i marketinga, stručnjacima iz područja sporta, kao i svim profesionalcima koji žele bolje razumjeti izazove i mogućnosti koje sportsko tržište donosi. Knjiga je strukturirana u sedam poglavlja, od kojih svako sustavno obrađuje ključne aspekte marketinga u sportu.
Ponudu za kupnju udžbenika možete zatražiti u Knjižnici Međimurskog veleučilišta u Čakovcu putem e-maila: knjiznica@mev.hr, u kojem je potrebno navesti ime i prezime fizičke osobe odnosno naziv pravne osobe, adresu, OIB i količinu knjiga.
Cijena knjige je 40 €.